توضیحاتی کامل در مورد کابینت PCR

به دلیل این که در سال های اخیر استفاده از روش PCR در زمینه های مختلف افزایش یافته است به طور معمول کاربرد کابینت PCR نیز در این زمینه بیشتر شده است. افراد باید در نگهداری از این محصول بسیار دقت کنند زیرا در صورت خراب شدن تعمیر آن کار بسیار دشواری می باشد.

کابینتPCR

در زمان های بسیار قدیم از روش های شیمیایی استفاده می کردند تا بتوانند قطعات نوکلئوتیدی را تولید کنند. اما استفاده از این روش برای تولید این قطعات بسیار سخت و پرهزینه بوده است و زحمت زیادی داشته است. به همین دلیل افراد سعی کردند تا روش و راه حلی پیدا کنند که هم هزینه کمتری داشته باشد و هم آسان باشد. که در دهه 80 توسط کری مولیس روش PCR اختراع شد و از سال 1980 از این روش برای تولیدات خود در آزمایشگاه های زیست شناسی استفاده می کنند. که روشی بسیار خوب و ایده آلی می باشد و کم هزینه نیز است و نیز پاسخگوی خوبی به تمامی اقدامات می باشد. تهیه و تولید کابینت PCR  در این روش تولید، گزینه بسیار مهمی بوده است زیرا با استفاده از این محصول افراد به راحتی می توانند کار خود را انجام دهند. کابینت PCR دارای کیفیت و کاربرد بسیار خوبی در این زمینه می باشد. در حفظ و نگهداری از این محصول افراد باید بسیار حواس جمع برخورد نمایند.

کابینت PCR

مشخصات کابینتPCR

از مشخصات کابینت PCR می توان به مواد زیر اشاره نمود: استفاده آسان در روی میز کار آزمایشگاه ، دارای پنل تنظیم روشن بودن لامپ UV از 1 تا 99 ساعت و 99 دقیقه ، دارای کانتر برای مشخص شدن میزان کارکرد لامپ UV ، طراحی منحصر به فرد و برای اولین بار در کشور ایران به هدف جلوگیری از آلودگی های احتمالی ، دارای زمان تاخیر 30 ثانیه ای روشن شدن لامپ UV برای حفاظت زیاد از اثرات احتمالی ، دارای کف استیل ضد زنگ حدود قطر 1 میلی متر ، بدنه از جنس پلکسی گلس مقاوم به خوردگی و زنگ زدگی به قطر 5 میلی متر و دارای محل ورود محل شیلنگ گاز و پریز برق می باشد. تمامی این مواردی که مشاهده می کنید از مشخصات منحصر به فرد کابینت PCR  می باشد. تمامی این موارد نشان بر حساسیت ساخت و تولید این محصول می باشد. هم چنین حاکی از کیفیت عالی و خوب کابینت PCR  است.

کابینت PCR

کاربرد کابینت PCR

PCR در زمینه های مختلفی که اشاره کردیم کاربرد بسیار مهمی دارد. از این جهت نیز وجود کابینت PCR  نیز در این زمینه ها کاربرد ویژه خود را دارد. از کاربرد کابینتPCR  می توان در زمینه مواد غذایی و زیست فناوری اشاره کرد. هم چنین از مزیت های کابینت PCR  می توان به آسانی انجام اقدامات لازم اشاره نمود. به دلیل این که در زمینه های بسیاری از روش PCR  استفاده می کنند و این به دلایل زیادی بستگی دارد از کابینتPCR  بسیار استفاده می شود. و وجود این محصول در آزمایش های PCR کابرد فراوانی دارد و نقش مهمی را ایفا می کند. در نگهداری کابینتPCR  افراد باید حساسیت بسیار زیادی نشان دهند و در حفاظت از آن دقت زیادی داشته باشند زیرا در صورت آسیب دیدن این محصول تعمیر آن کار بسیار سخت و حساسی می باشد که از عهده هرکسی برنمی آید و افراد باتجربه و متخصص در این زمینه باید وارد عمل شوند و در صورت عدم آگاهی با تعمیر آن امکان خراب کردن بیشتر کابینت های PCR افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *